Friday, January 15, 2010

~ Dinner ~

Semalam balik dr krja igt Aziah dh masak..rupa2nya baru rendam ayam..cisss!! nasi pun xmasak..dia bt apa kt rmh erkkk..?muahahaha..
Alang2 dh rendam ayam baik bt mushroom soup sbb mushroom dlm tin dh lama duk brtapa dlm peti sejuk aku..tp klu mkn soup sj xkenyang plak..huhuhuhu..
Duk tringat ada sebuku roti gardenia duk brtapa brsama dlm peti sejuk tue..sekepingpun xdak sapa sntuh..smua org brdiet dlm rmh aku kot...:) so..btla garlic bread nk combine dgn soup..
Aziah seperti biasa akan jd tukang kcau soup dlm periuk ja..hahaha..bknnya nk tlg aku potong ayam ka..tumbuk garlic ka..hampesss!!
Bl dh settle smua dia msih dpan laptop duk bt apa ntah..ayat yg xblh blah aku dgq adalah " mushroom soup dlm mgkuk tue aku pya gak ka..?" sorry...p ambik sndiri k..hahahaha..!!!!!

:: roti dah siap disapu butter+garlic+mix herbs ::

:: tambah mozzarella cheese baru terangkat..yummy!! ::

:: dah siap bakar..bagi garing skit baru sodap..hehehe.. ::

:: yang nie bakar bg xgaring skit ::

:: taarrrrraaaa...mushroom soup with garlic bread nyum..nyum..nyum.. ::

:: dlm sekelip mata "clear" ::.







1 comment:

  1. nasib baik pandai masak...xdela kebuloq i nanti..muahahha

    ReplyDelete