Tuesday, January 12, 2010

Bla...Bla..Bla..


:: Si Aziah Senget sdg menerai PC ofismate aku yg outstation ::

Tiba2 saja ja gatai tangan nak bt blog sndiri..ni kira dah tahap boring nk mamposs sbb asyik bt benda yang sama tiap ari..huhuhuhu..

Blog ni kira cerca merba sbb xksahla aku nk tulih apapun sbb aku tuan pya blog...muahahahaha..
Kenapa Aziah kat sebelah duk ckp aku akan kutuk dia dlm blog nie..?klu aku kutuk pun xpa aih..adik "kesayangan" aku jugak...:P

Lani duk kat opis bwk minah senget ni buka internet kat sini..berukben dia mcm bengong cap kura2 ja kat rumah..klu customer mai pun msti confused sbb ada 2 org staff muka yg sama..."Aziah..!! sembunyi bwh meja..!!".. tgkla gmbaq aku tepek tue..blh dpt Anugerah Pekerja Paling Suka Renyeh"..

Pak Guard dh tarik pintu grill..Aziah dah ketaq lutut..masa utk pulang..yehaaa...!!

No comments:

Post a Comment